.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون برنامه ریزی استاندار مازندران:
بندر امیرآباد ظرفیت صادرات تولیدات ایران خودروی شمال كشور را دارد
 بندر امیرآباد ظرفیت صادرات تولیدات ایران خودروی شمال كشور را دارد

خبرنگارشمال نیوز: معاون برنامه ریزی استاندار مازندران گفت، بندر امیرآباد بهشهر آمادگی برای صادرات تولیدات ایران خودروی شمال كشور را دارد.
به گزارش خبرنگارشمال نیوزدربابل : ولی الله فرزانه در جلسه كارگروه تخصصی امور اقتصادی استان كه با موضوع بررسی مسایل و مشكلات بابل در فرماندار بابل برگزار شد بابیان اینکه،بندر امیرآباد بهشهر آمادگی برای صادرات تولیدات ایران خودروی شمال كشور را دارد، افزود: امیدواریم در دستور كار هیات مدیره ایران خودرو قرار گیرد.
وی: تدبیر مدیران برای راه اندازی شركت ایران خودروی شمال ایران در بابل را به فال نیك گرفت و اظهارداشت: در دهه هفتاد مقرر گردیده بود كه خودروسازی پیكان وانت در استان مازندران راه اندازی شود اما به دلیل عدم هماهنگی برخی از مسوولان و نمایندگان مجلس این شركت در نیشابور آغاز به كار كرد.
فرزانه درادامه بیان داشت: به دلیل تجربه تلخ همان سال ها با مطرح شدن سایت ایران خودرو در مازندران دیگر بر روی مكان آن اصراری وجود نداشت .
وی تصریح کرد: امروز می توان با تولیدات این محصول به تقویت اقتصادی استان کمک زیادی نمود.
معاون برنامه ریزی استاندار مازندران بیان داشت : كارخانه خودروسازی شمال ایران كه در بابل راه اندازی شده است ، می تواند جایگاه خوبی را در تولیدات داخلی به خود اختصاص دهد.
فرزانه: ارتقاء كیفیت محصولات خودروسازی مازندران را یكی از رموز موفقیت در تولیدات این محصولات برشمرد .
وی تاکیدکرد: دقت در كیفیت ، خدمات پس از فروش ، صادرات و بازاریابی باید در دستور كار مدیرعامل خودروسازی مازندران قرار گیرد.
معاون برنامه ریزی استاندار مازندران اظهارداشت : اگر تولید خودروی صادراتگرا در شهرستان بابل رقم بخوردآنگاه به اهدف بلند در تولیدات خودرو دست خواهیم یافت كه این موضوع صرفه اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.
درادامه فرمانداربابل نیز در جلسه كارگروه تخصصی امور اقتصادی استان مازندران درفرمانداری این شهرستان معضل بیكاری را یكی از مشكلات اساسی درشهرستان بابل خواند.
محمد مهدوی تصریح کرد:با برنامه های متنوع مهر ماندگار كه رییس جمهوری تدوین كرد امیدواریم بخش عمده ای از معضل بیكاری در بابل كاهش یابد.
وی همچنین افزود: مدیران در حوزه شهرستان بابل در بخش اشتغال تلاشهای گسترده ای را انجام داده اند.
فرمانداربابل خاطرنشان کرد: در سال گذشته 11 هزارو 468 نفر سهمیه اشتغال بابل بود درحالیكه تعداد اشتغال به 11 هزارو 876 نفر رسید كه بخش عمده ای از آنها از تسهیلات برخوردار شده اند.
مدیرعامل شركت ایران خودروی مازندران در جلسه كارگروه تخصصی امور اقتصادی استان نیز بیان داشت: برای توسعه سایت ایران خودروی مازندران نیاز به زمین مناسب در اطراف شركت هستیم كه با وجود پیگیری های مستمر هنوز موفق به دریافت زمین مناسب نشده ایم.
امید حسینی نژاد بیان داشت: بسیاری از زمین ها در شهرك صنعتی رجه به دست كسانی است كه تولیدات و كار خاصی بر روی آن انجام نمی دهند و به صورت متروكه رها شده است درصورتیکه ایران خودروی مازندران برای توسعه فضای فیزیكی و به كارگیری نیروی انسانی نیاز به زمین دارد.
وی بابیان اینکه، امنیت در سایت ایران خودروی مازندران در بابل وجود ندارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از مالكان زمین های اطراف شركت ایران خودرو در شهرك صنعتی رجه اجازه فنس كشی را برای محصور كردن این شركت نمی دهند.
حسینی نژاد تصریح کرد: تاكنون مبلغ 300 میلیون ریال برای فنس كشی محوطه سایت ایران خودروی مازندران هزینه شده ولی همه این فنس ها به سرقت رفت.
مدیرعامل شركت ایران خودروی مازندران درپایان بااشاره به اینکه ، راه اندازی خطوط ریلی یكی از نیازهای اساسی برای توسعه تولیدات ایران خودروی مازندران میباشد، بیان داشت : متاسفانه اعلام شده كه تا پایان تعطیلات هفته آینده اجازه ترانزیت كالا در جاده هراز وجود ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.